اتاق

دکوراسیون اتاق ایرانی

چگونه چیدمان اتاق خواب دخترانه کوچک را به بهترین شکل انجام دهیم؟

چگونه چیدمان اتاق خواب دخترانه کوچک را به بهترین شکل انجام دهیم؟

چگونه چیدمان اتاق خواب دخترانه کوچک را به بهترین شکل انجام دهیم؟

اگر قصد ندارید هر چند مدت یک بار دست به تغییر دکوراسیون اتاق خواب فرزند خود بزنید، طراحی دکوراسیون اتاق خواب او نیازمند نوعی آینده نگری خواهد بود.

کودک شما خیلی سریع رشد کرده و نیازهای جدیدی خواهد داشت پس دکوراسیون اتاق خواب او نه تنها باید نیازهای او به عنوان یک کودک شش ساله را رفع کند، بلکه نیاز است پاسخگوی نیازهای چهار سال بعد او نیز باشد. حال اگر فرزند شما دختر باشد، امر چیدمان اتاق خواب بسیار حیاتی و مهم تر خواهد بود.

در این میان اگر فضای محدودی برای اتاق خواب دخترانه فرزند خود در اختیار دارید، به هیچ وجه نگران نباشید چرا که بسیاری از ایده های جذاب طراحان داخلی مختص اتاق خواب های کوچک هستند؛ ایده هایی که می توانند به بزرگ تر به نظر رسیدن اتاق خواب کمک کنند. در ادامه به معرفی برخی از این ایده ها برای اتاق خواب دخترانه ی کوچک و مدرن می پردازیم.

 

 

 

بازی با طرح و شکل ها در چیدمان اتاق دخترانه

اتاق خواب دختران فضایی عالی برای بازی کردن با طرح های مختلف است. با ترکیب کردن چندین طرح جذاب با یکدیگر، فضایی شیک و دوست داشتنی خلق کنید. نگران استفاده از طرح های راه راه برای دیوار در کنار یک کمد با طرح های گل دار نباشید.

شما پاداش جسارت به خرج دادن در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دختر عزیز خود را با دیدن لبخند رضایت روی لب های او خواهید گرفت. اما چرا راه راه ؟ دلیل آن بر می گردد به اینکه این طرح راه راه افقی و عمودی به ترتیب باعث بیشتر به نظر رسیدن طول و ارتفاع دیوارها می شوند.

چیدمان اتاق خواب دخترانه کوچک و مدرن

 

 

 

استفاده از وسایلی که خلاقیت را شکوفا کند

اتاق خواب دختر شما تنها برای استراحت کردن او مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه بازی و مطالعه از جمله ی دیگر کارهایی است که کودک در اتاق خود به انجام آنها می پردازد. این بار مسئولیت دکوراسیون اتاق خواب را سنگین می کند اما با کمی خلاقیت می توانید در یک فضای به ظاهر کوچک به رفع تمام نیازهای کودک خود بپردازید.

 

به عنوان مثال به جای یک فرش ساده، از فرشی با طرح هایی استفاده کنید که کودک بتواند از آن برای بازی کردن استفاده کند همچون طرح بازی لی لی و یا بخشی از دیوار اتاق خواب او را به یک تخته ی آهن ربایی یا تخته سیاه اختصاص دهید. با این کار بدون محدودتر کردن اتاق خواب او، فضای زیادی برای بازی و یادگیری او فراهم خواهید کرد.

 

 

 

استفاده از وسایل هوشمندانه برای جلوگیری از شلوغی

باز هم همان مشکل همیشگی؟ پخش بودن اسباب بازی ها و وسایل مدرسه ی کودک در اتاق تنها مختص اتاق خواب کودک شما نیست، حتی ما بزرگ تر ها هم گاها با این مسئله در اتاق خواب خود رو به رو می شویم و دلیل آن هم مشخصا به عدم طراحی و برنامه ریزی درست برای فضایی جهت ذخیره کردن و جمع آوری وسایل مختلف مان است. نقش این فضا در اتاق خواب کوچک دختر دلبند شما بیشتر هم می شود چرا که شما عملا جایی برای این به هم ریختگی ها و شلوغی های دکوراسیون ندارید. بنابراین سعی کنید به کمک کمدهای زیر تختی، قفسه های معلق، کمدهای دیواری و پاف های صندوق دار مخصوص اتاق کودکان، دکوراسیون مرتبی را به اتاق خواب کودک خود هدیه دهید.

عکس اتاق خواب دخترانه کوچک

 

 

 

تخت خواب دو طبقه چند منظوره

اگر کودک شما اتاق خواب خود را با خواهر یا برادر خود به اشتراک گذاشته است و از مزایای داشتن یک تخت خواب دونفره بهره مند شده است که هیچ ولی اگر همچنان رویای خوابیدن روی ابرها را در سر دارد، ما ایده ای را به شما پیشنهاد می کنیم که هم او به آرزوی خود برسد و هم اینکه بیشترین استفاده را از اتاق خواب کوچک او کرده باشید. برای او یک تخت دو طبقه سفارش دهید، با این تفاوت که طبقه ی پایین آن نه به یک تخت دیگر و بلکه به فضایی برای بازی یا مطالعه ی او اختصاص داده شود. با جستجویی در اینترنت می توانید از بی نهایت ایده هایی که برای داشتن بهترین و جذاب ترین استفاده از فضای زیر تخت دو طبقه ی کودک وجود دارند، کمک بگیرید. اما بهترین جایی که می توانید این سبک تخت خواب های دو طبقه را ببینید در وب سایت فوکاچوب است. حتما برای دیدن مدل های جدید تخت خواب دو طبقه به سایت فوکاچوب سر بزنید

 

 

 

 

انتخاب هدفمند رنگ در اتاق خواب کوچک دخترانه

با وجود تکنیک های زیادی که برای بزرگ تر نشان دادن فضا و استفاده ی بهینه از آن وجود دارد، این روزها کمتر کسی نگران محدود بودن محیط منزلش است. یکی از گزینه های کاربردی پیش روی شما ، رنگ ها هستند. رنگ های روشن انعکاس نور بیشتری از سطح خود دارند، بنابراین تاثیر نور طبیعی ای که محیط دریافت می کند را چند برابر کرده و فضا را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهند. از طرف دیگر رنگ های تیره نور را جذب می کنند و اتاق خواب کودک شما را کوچک تر نشان می دهند. پس سعی کنید برای پالت رنگی یک اتاق خواب دخترانه ی کوچک از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید. این رنگ ها همچنین محیط باطراوت تر و پرانرژی تری برای کودک شما به ارمغان خواهند آورد.

 

ما در این مقاله سعی کردیم تمام بایدها، نبایدها و نکات مهمی که برای چیدمان اصولی اتاق خواب دخترانه کوچک نیاز دارید را به شما آموزش دهیم. حالا شما تنها نیاز دارید تا با ایده هایی بیشتر برای چیدمان آشنا شوید تا پرونده دکوراسیون اتاق دخترتان را ببینید. پس به شما توصیه می کنیم حتما مقاله " 9 ایده فوق العاده زیبا برای اتاق خواب دخترانه " را با دقت بخوانید. چون در نهایت شما می توانید به بهترین شکل ممکن دکوراسیون اتاق کودکان را دیزاین کنید

 

 

 

عکس دیزاین اتق خواب دخترانه​​​​​​​

از این که تا پایان این مقاله همراه بودید از شما سپاس گزاریم و امیدواریم نقطه نظرات و تجربیات خود را نیز با ما در بخش نظرات همین صفحه در میان بگذارید

 

 

 

خرید انواع فرش مناسب اتاق دخترانه

در میانه این مطلب آموختیم که یکی از راه هایی که خلاقیت فرزند شما را شکوفا خواهد کرد استفاده از وسایل خلاقانه در دکوراسیون آن است. از جذاب ترین وسایلی که باعث ایجاد خلاقیت می شود، فرش ها هستد. حتما برای خرید فرش اتاق خواب زمان بیشتری صرف کنید و جدید ترین مدل ها را در وب سایت فرش آنلاین ببینید

 

 

 

 

 

تخت و کمد نوزاد

تخت و کمد نوزاد آپادانا

تخت و کمد نوزاد قیمت مناسب

تخت و کمد کودک

تخت و کمد کودک آپادانا

تخت وکمد آپادانا

تخت وکمد بچه

تخت کمد آپادانا

خرید اینترنتی تخت و کمد نوزاد

خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد

خرید تخت و کمد سیسمونی

خرید تخت و کمد نوزاد

خرید تخت و کمد کودک

خرید سرویس خواب نوزاد

خرید سرویس خواب کودک

خرید سرویس چوب نوزاد

ست تخت و کمد نوزاد

سرویس اتاق خواب کودک

سرویس اتاق کودک

سرویس تخت و کمد آپادانا

سرویس تخت و کمد دخترانه

سرویس تخت و کمد نوزاد

سرویس تخت و کمد نوزاد آپادانا

سرویس تخت و کمد کودک

سرویس تخت وکمد

سرویس خواب اتاق کودک

سرویس خواب بچه

سرویس خواب دو طبقه کودک

سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب نوزاد آپادانا

سرویس خواب نوزاد ام دی اف

سرویس خواب نوزاد با قیمت

سرویس خواب نوزاد با قیمت مناسب

سرویس خواب نوزاد قیمت

سرویس خواب نوزاد قیمت مناسب

سرویس خواب نوزادی دخترانه

سرویس خواب نوزادی پسرانه

سرویس خواب پسرانه آپادانا

سرویس خواب پسرانه کودک

سرویس خواب کودک

سرویس خواب کودک آپادانا

سرویس خواب کودک با قیمت

سرویس خواب کودک با قیمت مناسب

سرویس خواب کودک دخترانه

سرویس خواب کودک دو طبقه

سرویس خواب کودک قیمت

سرویس خواب کودک قیمت مناسب

سرویس خواب کودک ونوجوان

سرویس خواب کودک پسرانه

سرویس نوزاد

سرویس نوزاد آپادانا

سرویس چوب نوزاد

سرویس چوب نوزاد آپادانا

سرویس چوب کودک

سرویس چوب کودک آپادانا

سرویس کودک

سرویس کودک آپادانا

سیسمونی تخت و کمد نوزاد

سیسمونی سرویس خواب نوزاد

سیسمونی نوزاد آپادانا

فروش تخت و کمد نوزاد

فروش سرویس خواب نوزاد

فروشگاه اینترنتی سرویس خواب نوزاد

فروشگاه تخت و کمد آپادانا

فروشگاه تخت و کمد کودک

قیمت تخت خواب و کمد دخترانه

قیمت تخت و کمد آپادانا

قیمت تخت و کمد بچه

قیمت تخت و کمد دخترانه

قیمت تخت و کمد سیسمونی

قیمت تخت و کمد نوزاد

قیمت تخت و کمد نوزاد آپادانا

قیمت تخت و کمد کودک

قیمت تخت وکمد بچه

قیمت تخت وکمد نوزاد

قیمت تخت وکمد کودک

قیمت سرویس تخت و کمد نوزاد

قیمت سرویس خواب بچه

قیمت سرویس خواب نوزاد

قیمت سرویس خواب نوزاد آپادانا

قیمت سرویس خواب کودک

قیمت سرویس خواب کودک آپادانا

قیمت سرویس نوزاد

قیمت سرویس چوب نوزاد

قیمت سرویس چوب کودک

گزارش مشکل

انتشار: 28 اردیبهشت، 1401    /    بازدید: 197